Anunț deosebit de la Lidl pentru toți românii. Ce trebuie să știe clienții și nu numai
Lidl a venit cu o surpriză însemnată acum. Cererea pe care o înaintează magazinul vizează toți românii și lucrurile ar trebui să se schimbe de acum.
Lidl a anunțat că se implică activ în problema poluării cu plastic. Situația în România e dramatică, în ciuda demersurilor magazinelor de-a introduce pungi biodegradabile și chiar șacoșe textile. Acum, Lidl promovează ASAP, adică Armata Selectării Atente a Plasticului. Magazinul susține că așteaptă cât mai mulți tineri să se înroleze în platformă.
„Plasticul este prietenul nostru de zi cu zi care ne devine dușman atât de ușor, atunci când ajunge în mediul înconjurător.
Considerăm că este momentul să educăm tânăra generație în privința utilizării responsabile și a colectării selective a plasticului, oferind un exemplu pozitiv prin propriul comportament.
Am creat împreună cu The Institute platforma ASAP România, iar prin conținutul și activitățile propuse, ne dorim să determinăm tinerii să conștientizeze că este în puterea lor să cumpere mai puțin plastic, să îl refolosească pe cel deja achiziționat și să îl colecteze corect pe cel care nu mai poate fi folosit.”
Lidl România pe Facebook
Magazinul are și-o colaborare cu Deliric, care a lansat o piesă despre demersul acesta. O poți vedea pe YouTube aici.
Ce le transmite Lidl românilor prin acest demers?
Lidl România susține, pe platforma ASAP, că unul din țelurile sale este ca până în 2025 să reducă cu 20% cantitatea de plastic din ambalajele produselor lor – marcă proprie – și să facă trecerea către plasticul reciclabil pentru toate ambalajele mărcilor proprii ce utilizează acest material.
Printre soluțiile propuse de magazin se numără să iei doar câte pungi ai nevoie, să iei sacoșă de pânză, să renunți la recipiente de plastic – cum ar fi cele pentru apă și suc – și să te bazezi mai mult pe materiale reciclabile, cum ar fi sticla, sau cele care nu poluează la fel de mult, cum ar fi bambus.